Volgende vergadering: Woensdag, 29 Mei, 17:00; Santa Fé Coffee Shop (agter ABSA), Da Gamaweg, Jeffreysbaai.
Spreker: Dr. Piet Aucamp. Onderwerp: "My seëlversameling en die genealogie".

Soek iets in Jaarringe

Soek jy na 'n berig in Jaarringe? Tik 'n sleutelwoord hieronder in en klik om toegang tot die berig te verkry.

18 July 2012

Jaarringe word selfs in Seattle gelees!


Hello Diek,

Geluk met die baie mooi blog. Goeie ontwerp, maklik om te lees. Ek het
dit baie geniet. 

Ek sien julle ontmoet een keer per maand. Wanneer is dit in
Februarie en Maart? Ons is vir 'n maand dan in Jeffreysbaai, en ek sal graag
by julle aansluit. 

Ek woon in Seattle, maar elke keer as ons hier aanland van ons vakansie, wonder ons hoekom ons nie maar in Jeffreysbaai woon nie.

So ek sien uit om julle te sien in Februarie.

Cecilia (Simonis).

(Cecilia se e-posadres is cecilia.simonis@gmail.com, indien julle aan haar wil skryf – Redakteur)